Sunday, February 6, 2011

larut malam

hai..wah wah wah dah lama aku x update blog ni..nak update ni kena ikut mood dan kerajinan pada diri..haha..walaupun skang ni aku menanam anggur di rumah tapi kerajinan aku nak mengupdate blog ni tidak ada sama sekali..kerajinan aku tiba2 datang pukul 2 pagi ni..haha..semenjak aku xdak kerja ni waktu tidur aku sangat la xteratur..bila malam je mata aku ni automatic akan mengantuk pada pukul 2 or 3 pagi..kadang2 aku try tido awal pukul 12 malam tapi hanya membuang masa aku berguling sana berguling sini..haha..ada one time tu aku punya nak tdo sampai aku terpaksa ambil piriton(ubat selesema or allergic)AMARAN ubat ini sangat mengantuk dan TIDAK sesuai diambil ketika memandu..haha..aku rasa nanti bila aku dah start keja aku kena reshuffle semula waktu beradu ku kalo tidak paroh la aku nak bangun g kerja pagi-pagi..ok la mataku dah rasa mengantuk..selamat tidur n have a sweet dream..heheheh

1 comment: