Wednesday, January 5, 2011

tahun baru aka new year..

assalamualaikum..eh belum terlambatkan saya nak wish selamat tahun baru kepada semua rakyat-rakyat jelata sekalian..hehe..selalunya masuk tahun baru ja mesti setiap org ada resolution masing-masing kan??hurm..saya punya resolution bnyak sampai xlarat nak senaraikan but one of them is nak kurangkan dosa dn bnyakkan pahala..cecece..kita tgk ye berhasil ke x azam ni..amin..sebenarnya sya buat post ini adalah nak bg tawu yg saya pun dah twitter..jakun skit baru nak ada..org lain dah beribu follower..hehe..sapa yang tak keberatan follow lah saya..hehe..tima kasih..:)

klik disini kalau nak follow

7 comments:

  1. saya pun ada.. lama dah.. tapi dah tak tweet.. sbb tak feel tweet guna laptop.. kena guna iphone.. sekian

    ReplyDelete
  2. ehem2 entry kita lebih kurg! haha

    ReplyDelete
  3. comelnya awk dlm post ni... lagi comel kat luaq.
    *prmote skeetttt! :)

    ReplyDelete
  4. dora: kita baru berjinak jinak..hehe

    zar: disebabkan bnyak masa terluang sebab tu layan je..sbar jap..nanti kita tweet tru phone..hehe

    syakira: ya ka lbh kurang..tu la orh kata sehati sejiwa..

    fira: tq sebab promote..malu..hehe

    ReplyDelete
  5. kurangkan dosa tambahkan pahala? sukeee...!
    sama la kita hehe...hye im your new follower..
    zoeyzauyah.blogspot.com

    ReplyDelete